کد خبر: 1218085
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
در راستای برنامه ریزی و تدوین اقدامات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی جهت هماهنگی معاونت ها ، سازمانها و حوزه های شهرداری اولین جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳در نسیم شهر به ریاست بابا حسینی سرپرست شهرداری برگزار گردید .
بهاره عشقی صابر

 سرپرست شهرداری نسیم شهر در این نشست گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز باستانی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان، به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار با طرح ریزی جامع اقداماتی بهتر از سال گذشته را در دستور کار قرار دهد . 

باباحسینی افزود : در این راستا برنامه ریزی برای کیفی سازی امور شهر، ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران همچنین ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای شهروندان از جمله مهمترین رویکردهای فعالیت ستاد استقبال از بهار است.

وی خاطر نشان ساخت: همه کارکنان و پرسنل شهرداری باید به دنبال آباد کردن شهر خود باشند و در این ایام شهررا متحول تا رضایتمندی شهروندان راسرلوحه کار قرار گیرد چراکه وظیفه ما خادمی مردم است و شهروندان باید آن را به وضوح احساس کنند .

  وی از جمله برنامه های مهم را در سطح شهر اجرای کارناوال شادی، برنامه های شاد در شب های رمضان، کاش درخت در بوستان شش هکتاری و دیگر اقدامات فرهنگی دانست و‌افزود : تحول جامع در شهر با درایت و‌خدمت مستمر محقق می شود لذا استفاده از ایده های خلاقانه و موثر در ایجاد امید آفرینی جز اولویت ها محسوب می شود .

  سرپرست شهرداری در پایان سخنان خود نیز به کاشت درخت در روز درخت‌کاری اشاره و یاداور شد: در طرح استقبال از بهار، المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین، پاک‌سازی مبلمان شهری، ترمیم و تقویت روشنایی پارک‌ها و فضاهای سبز و حذف نازیبایی‌های بصری و فضاسازی مناسب سطح شهر بخشی از اقداماتی است که باید با جدیت اجرا شود و زمینه تحول تغییر در نحوه خدمت رسانی مطلوب شکل می گیرد که از همه عزیزان حرکت در این مسیر را انتظار داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار